poniedziałek, 22 grudnia 2014

Nowy filmik! Tym razem świąteczny!

Hej! Jak obiecałam, nagram filmik o dekoracji pokoju na święta, tak więc już możecie go obejrzeć na moim kanale - KLIK Christmas room decor 2014 KLIK :) Sama już nie wiem, czy jest sens nagrywać Winter TAG, lub Christmas TAG, bo chyba się trochę spóźniłam, ale i tak będą inne filmy.

Mam wielką nadzieję, że mój nowy, świąteczny filmik wam się spodoba i wyczekujcie następnych!

Pamiętajcie o subskrypcji mojego kanału (jeśli tego jeszcze nie zrobiłe/aś), o komentarzu, bo chętnie je czytam i odpowiadam na nie, oraz o bardzo, bardzo motywacyjnej łapce w górę pod filmikiem.

Za oknem może nie ma śniegu, ale zapewne jest zimno, więc szybciutko! Bierzemy kocyk, coś ciepłego do picia i oglądamy! KLIK Christmas room decor 2014 KLIK







2 komentarze: