poniedziałek, 20 lipca 2015

SUMMER IS BEAUTIFUL...

Ostatnio na moim kanale pojawiły się 2 filmy, w których przewijają się ujęcia nagrane przeze mnie pokazujące piękno lata. Są to pierwsze dwa "odcinki"? Tak bym tego nie nazwała, ale innego słowa ciężko jest mi znaleźć. Nie nazywam tego serią, bo nie chcę się do niczego zobowiązywać, ale chcę mieć wszystko uporządkowane, dlatego też stworzyłam na kanale playlistę nazwaną "LATO JEST PIĘKNE", żeby wszystko było łatwiej znaleźć. 

A teraz do rzeczy.


Ostatnio pisałam post "dlaczego lubię lato", szczędząc sobie teraz zbędnych słów :)
Myślę, że najładniejsze krajobrazy to właśnie letnie krajobrazy.
No i może jeszcze zimowe niektóre :P

Chyba tylko w lato plaża wygląda tak pięknie i magicznie...
Jestem pewna... w 100% przekonana, że ulubioną porą roku WSZYSTKICH moich piesków jest lato! Wtedy mają ciepełko, mogą całymi dniami biegać po ogródku, a nie, tak jak jest w zimę, że biedactwa leżą przytulone pod kocykiem i się trzęsą z zimna.

Ogólnie nigdy nie ciągnęło mnie jakoś do kwiatów, nie miałam obsesji na ich punkcie, ale zawsze zachwycało mnie w nich to, że na świecie jest nieskończenie wiele (jak mi się wydaje) gatunków kwiatów i każdy z nich wygląda inaczej. Niektóre kwiaty są tak piękne, że serio zapierają dech w piersiach. U mnie na ogrodzie też rosną ładne kwiaty:


Niesamowite dla mnie jest to, że ze zwykłego nasionka, może wyrosnąć coś tak pięknego.
Czas na zachody słońca! Wschody, czy zachody, i tak przepiękne. Oczywiście w lato! Wygląda to tak magicznie...



Uwielbiam. Wprost kocham! Zachody słońca. Są tak piękne jak i wschody.

WSCHÓD SŁOŃCA kiedy słońce budzi cały świat. Wszystkie istoty żywe budzą się o poranku. Wszystko zaczyna żyć na nowo. Ptaszki zaczynają śpiewać swe poranne pieśni, a drzewa zaczynają kojąco szumieć. Wszystko jest takie piękne...jakby zaczyna się od nowa.

Zaś ZACHÓD SŁOŃCA kiedy to słońce informuje wszystko co żywe, że czas już na odpoczynek po wyczerpującym dniu. Nagle wszystko jest ciszej. Ptaszki już chowają się do gniazd, drzewa uciszają swój szum, a słońce po cichu idzie spać, ustępując miejsca księżycowi. Teraz to on będzie oświetlał z całych sił, cały świat. I tak powstaje NOC. Letnia noc.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz