wtorek, 30 czerwca 2015

I'm fall in love...with my camera!

Nowa lustrzanka *-*

Hej! Jak już może wiecie, kupiłam sobie nareszcie aparat!
Lustrzankę cyfrową z Canona <3
Zakochałam się w niej...
Robi świetne zdjęcia i super filmy, a do tego ma niesamowity zoom, bo aż 65 krotnie przybliża!

Oto zdjęcia mojego autorstwa. Właśnie TO może zdziałać moje cudeńko :)



 To jest zachód słońca widoczny z małego okna w moim pokoju :) Nieźle się musiałam gimnastykować, żeby uzyskać ten efekt ;)
A to jest obraz widoczny z balkonu mieszkania mojej babci...w 40-krotnym powiększeniu :)

Bryłki cukru w przybliżeniu :)

I znów piękne niebo z zachodem słońca...
Ostrość obrazu jest niesamowita...


Znów zoom + rozmyte tło :)

A teraz to, czym szczycę się najbardziej! Otóż, mój aparat ma tak ogromny zoom, że potrafi zrobić nocą zbliżenie na księżyc tak duże, że widać na nim nierówności i wgłębienia! A to nawet nie jest pełen zoom!


Nie trafiłam na pełnie księżyca, dlatego jest go połowa ;)
Akurat dziś w nocy była pełnia, ale nie było jej widać z mojego okna, ale będą inne okazje :)

No i co? Jak wam się podobają efekty? Piszcie do mnie! Kocham was i dziękuję za 2 tys. subs! <3




3 komentarze:

  1. Twój nowy aparat robi cudowne zdjęcia ;) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award (LBA) :D Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://zuziolandia1.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award-i-takie-tam-inne.html
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się zajęcia chmur i cukru :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie księżyca jest niesamowite!
    Faktycznie jakość obrazu jest świetna :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń