sobota, 20 czerwca 2015

Almost...vacation & School OOTD

Almost...vacation!



Hej żabcie!
Wiecie co będzie za kilka dni?
Aha...
W A K A C J E!!!

Dalej w to nie wierzę... tak długo na nie czekałam i wreszcie...
Zasłużyłam na wakacje, choć nie będą to na pewno wakacje od YouTube'a i bloga! 
Wręcz przeciwnie!
Praca ruszy pełną parą, bo w wakacje mam więcej czasu, pomysłów i chęci do nagrywania!






  


 To nie wszystko...
Zawsze miałam problem z przetworzeniem dla was filmu, bo filmy zajmują baaaaaaardzooooo dużo miejsca na dysku, a zwłaszcza jak robi się ich sporo!




Więc kupiłam sobie nareszcie dysk zewnętrzny do laptopa, więc teraz mam praktycznie nieskończenie wiele miejsca na filmy!






ALE TO NADAL NIE WSZYSTKO!
Przygotowałam dla was niespodziankę. Będą WIELKIE zmiany! :D
Wielkie zmiany pod względem jakości moich filmów!
Ale reszty dowiecie się w najbliższym filmie :)






Na tego posta wybrałam szkolne OOTD z tego względu, że mimo nadchodzących wakacji, nadal trwa nasze szkolne życie.


Rano, przed zwykłym dniem w szkole, zrobiłam kilka zdjęć, żebyście mogli zobaczyć mój zwykły look do szkoły.


Zwykłe, czarne spodnie z h&m'u
T-shirt z Terranovy


Plecak z seckondhand'u (bo z allegro haha)
i... skarpetki z Lookah (miejscowy sklep hihi)


Wystarczy dobrze dobrać elementy stroju i można wyglądać dobrze :)




Czekajcie cierpliwie na wielkie, pozytywne zmiany!
Będzie super!



Za niedlugo 2000 subskrybcji!
Dziękuję wam baaardzo!
Kocham was!





1 komentarz:

  1. Super post a te skarpetki dostałaś na Mikołacz czy na Wigilje od siostry prawda :) Ok pozdrawiam Muli . Bedzie mi miło gdy zaglądniesz na mojego bloga
    http://muliiza.blogspot.com/2015/04/szkoa.html

    OdpowiedzUsuń