sobota, 13 sierpnia 2016

PARADISE || Bari


Hej!
Dawno nie było posta - bardziej zajęłam się YouTubem.
Niedawno wróciłam ze wspaniałego rejsu statkiem wycieczkowym Costa Deliziosa po wyspach greckich (m.in.)
traca była taka:

1 dzień: Wenecja - Bari
2 dzień: Bari - Korfu
3 dzień: Korfu - Mykonos
4 dzień: Mykonos - Santorini
5 dzień: cały dzień na morzu - Dubrownik
6 dzień: Dubrownik - Wenecja
7 dzień - Wenecja

Z moich ulubionych miejsc powstaną osobne posty. 
Dużo zdjęć i kilka słów ode mnie o tych pięknych miejscach.

VLOGI Z REJSU SĄ NA MOIM KANALE I POJAWIAJĄ SIĘ NA BIEŻĄCO!


Dziś zacznę od Bari - miasta portowego we Włoszech (wiele osób myśli, że to wyspa)

Okolice, które odwiedziliśmy nie były bardzo zaludnione, przez co było cicho i można było w spokoju porobić zdjęcia i napawać się widokami morza i palm.








♡ KOCHAM PALMY 


Oczywiście nie obyło się bez zdjęć przy sklepach eksluzywnych marek! :D






Sklep o nazwie mojego imienia 








Mnóstwo ślicznych uliczek 










Chciałbym mieszkać w takiej okolicy 

 
A to jest statek, którym płynęliśmy - Costa Deliziosa <3


♡ Koniecznie obserwujcie mojego snapa! natuuvlogchanne (bez 'l' na końcu)
♡ Oraz instagrama, bo tam jest więcej zdjęć: larrymytheme



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz