wtorek, 29 marca 2016

Paris

Hejka! Dawno nie było nowego posta, więc postanowiłam się do was odezwać :) Na razie nie mam pomysłów na tematyczne posty, więc jakby ktoś miał to piszcie :D

Ale dziś podzielę się z wami kilkoma zdjęciami z Paryża :)


W ferie zimowe pojechałam z klasą na tydzień do Francji, ale o samym wyjeździe nie powiem wam nic ciekawego, więc więcej tu będzie zdjęć niż słów :P


Widok z Łuku Triumfalnego na Paryż :)
 I na odwrót ;)




Luwr :)












Widok z Wieży Eiffla <3


I najważniejsze: Disneyland.


Spełniłam jedno ze swoich marzeń. W Disneylandzie jest cudownie. Mogłabym tam zamieszkać <3





Bardzo polubiłam Paryż, ale najbardziej czekałam na Disneyland. Na pewno w przyszłości znów się tam wybiorę, tym razem z inną ekipą :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz