poniedziałek, 23 lutego 2015

TAK DUŻO RZECZY SIĘ WYDARZYŁO!!!

23.02.2015 dzień wspaniały

Szczerze? Nie wiem jak długi będzie ten post, ale chyba warto go przeczytać. Zacznę od tego, co u mnie: Od ponad tygodnia chodzę już do szkoły. Trzeba było zmierzyć się z końcem ferii. Od razu zaczęły się sprawdziany, przygotowywania do egzaminów, i bla bla bla... Gdzie tu czas wolny?! Zdążyłam nagrać dla was krótki odc. ZTD z siostrą HOP DO FILMU oraz filmik o 10 rzeczach, których się boję. TEN FILM TO BYŁ PRZEŁOM. A WIECIE CZEMU? A DLATEGO, ŻE BANSHEE go polubiła!!! Ale to nie wszystko... Ona mnie jeszcze... ZASUBSKRYBOWAŁA!!! W życiu bym nie pomyślała o czymś takim. To jak sen! I to  w dniu jej urodzin! A to dlatego, że zadzwoniłam do niej z życzeniami i wspomniałam o moim kanale. Ale o szczegółach opowiem w filmiku, który za niedługo nagram! W każdym razie, Zuzia rozsławiła mój filmik i kanał dzięki czemu tego samego dnia wybiło mi 300 subskrybcji za co BARDZO wam dziękuję i moim celem, jest do maja dojść do 1000 subów! Wiem, że damy radę! Jesteście najlepsi!

Link do filmiku, który polubiła BANSHEE: HOP DO FILMU!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz