niedziela, 22 marca 2015

Zmiany na blogu i 600 subskrybcji.

Hej. Ostatnio pomyślałam, że powinnam (i chciałabym) coś pozmieniać na moim blogu. Może wygląd, logo, ale też posty. Chciałabym dodawać więcej zdjęć. Kocham robić zdjęcia, ale nie mam aż tag dobrego aparatu, który mógłby sprostać moim oczekiwaniom. zobaczę jak to będzie wyglądać jak będę robiła zdjęcia telefonem, jak dotychczas, bo aparat w moim telefonie jest naprawdę na poziomie i robi fajne zdjęcia.

Zaczęłam zapisywać sobie pomysły co do zmian na moim blogu. Chcę zmienić logo na jakieś prostsze (ale jeszcze nie wiem). Tło zostawiam takie jakie jest - białe. Może czcionka będzie normalna, a nie ozdobna, ale tego też jeszcze nie wiem. Mam naprawdę dużo pomysłów co do bloga i kanału. Na moim kanale przybywa subskrybcji coraz szybciej i chcę, aby moje filmy się zmieniały. To znaczy, więcej mnie i moich własnych tematów, które sobie wymyślę, ale oczywiście też te popularne tematy filmów. 23 maja są moje urodziny i chciałabym, żeby do tego czasu na moim kanale pojawiła się liczba 1000 subskrybcji, bo wczoraj wybiło mi 600 subs! Za co bardzo wam dziękuję :)






2 komentarze:

  1. Mała zmiana może dobrze zrobić. 23 maja też mam urodziny !!! :)
    Wszystkiego najlepszego Natuu.
    Życzę Ci tego żeby twój blog i kanał na yt się rozprzestrzeniał, żebyś miała dużo subskrypcji, żebyś robiła to co kochasz, żebyś spełniła swoje marzenia, żeby na twojej buzi zawsze widniał uśmiech, a co najważniejsze żebyś była zdrowa. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post jest dość stary już mam 1300 subskrybcji na kanale :D Dziękuję bardzo za życzenia i również WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :D

      Usuń