sobota, 11 kwietnia 2015

freedom, young, no restrictions.

Dziś nie mam zdjęć własnych z sesji, więc użyję zdjęć z tumblra i poruszę temat, nad którym zawsze bardzo dużo myślę...


Młodość. Wolność. Żadnych ograniczeń. Korzystajmy z tego. Jesteśmy młodzi. Chyba chcemy przede wszystkim wolności i zera ograniczeń prawda? Chciałoby się wsiąść do byle jakiego pociągu/ samolotu i polecieć. Nie znając nawet kierunku. 





Mieć w rękach cały świat! Żyć pełnią życia! Tego chcemy!
Chcę zrobić coś niebezpiecznego! Szalonego! Niezwykłego! Choćbym miała później tego żałować... miałabym wspomnienia. Wspominałabym to z "bananem na twarzy", ze łzami w oczach.






     CHCĘ BYĆ JAK PTAK! Wznieść się w powietrze. Polecieć gdzie tylko chcę! Poczuć jak chłodne    powietrze muska moje wrażliwe skrzydła... Poczuć jak to powietrze delikatnie wędruje między moimi piórami...


 


Chcę poczuć tą wolność! Chcę ją poczuć każdym kawałeczkiem swojego ciała!




Nie chcę być jak kwiat. Rosnąć sobie w jednym miejscu nie mogąc się nigdzie ruszyć... Być ładnym tylko przez chwilę. Później zostać zdeptanym. Zapomnianym. Zerwanym przez niemądrego człowieka. Zabitym.




              

 Już bardzo dawno temu postanowiłam, że moje życie musi być wyjątkowe. Życie to misja. Ale to od was właśnie zależy jaki będzie cel tej misji. Nie mogę przegrać życia. Muszę odwiedzić wszystkie miejsca, jakie tylko będę chciała odwiedzić. Muszę zobaczyć i poznać osobiście moich idoli. osoby ważne w moim życiu, z którymi jeszcze nie miałam okazji się spotkać.

Żeby to połączyć, po prostu muszę wyruszyć w podróż dookoła świata, spotykając przy tym wszystkie te osoby. Tak. To jest to. Mój cel.










 Chcę też odwiedzić miejsca, które są dla mnie czymś więcej. Chcę odwiedzić krainy. Pełne gór, wodospadów, lasów...




Móc wdychać to powietrze i... czuć zapach... wolności.




źródło obrazów: www.tumblr.com

1 komentarz: