niedziela, 3 maja 2015

Przerwa, życie, szkoła...

Hej :) Dziś kilka wyjaśnień i zdjęcia - czyli co się u mnie działo...

Zacznijmy od początku, czyli od tego, dlaczego mam krótką przerwę od YouTube'a:
Od zawsze jedyną rzeczą, która powstrzymywała mnie od nagrywania i prowadzenia kanału była SZKOŁA -.-'
Zastanawiałam się, czy nie nagrać filmu ze wszystkimi wyjaśnieniami, ale nawet na to nie mam czasu. Do tego film trzeba przerobić, a to też nie jest łatwa piłka. Ze względu na to, że chodzę do szkoły muzycznej mam 70% więcej obowiązków niż uczniowie zwykłych szkół... za niecały miesiąc mam egzamin z fortepianu. Egzamin kończący moją naukę w tej szkole. Najważniejszy egzamin ze wszystkich 11, które dotychczas miałam, a nie jestem do niego jeszcze przygotowana. Muszę 2 GODZINY DZIENNIE siedzieć przy pianinie i ćwiczyć, uczyć się na pamięć programu na egzamin. Do tego wypadałoby poprawić kilka ocen z przedmiotów, które uczniom zwykłych szkół totalnie nic nie mówią, a u nas są mega ważne. A DO TEGO jeszcze 27 maja mam egzamin do gimnazjum, a 3 tygodnie później mam kolejny do jeszcze innej szkoły. Muszę ćwiczyć, żeby udało mi się dostać.

CIĄGLE CZUJĘ STRES, KTÓRY Z DNIA NA DZIEŃ CORAZ BARDZIEJ MNIE ROZRYWA OD ŚRODKA... NIE UMIEM WYTRZYMAĆ......
Dlatego mam teraz strasznie trudny czas, ale gdyby była okazja, to nagram jakiś film, ale na razie jest to niemożliwe...
Mam też DOBRĄ WIADOMOŚĆ! Moja mama powiedziała, że jeśli dostanę się do tego gimnazjum, do którego właśnie tak się teraz przygotowuję, dołoży się do mojej nowej lustrzanki i filmy w końcu będą w jakości FULL HD :D

23 maja mam urodziny :)

Chciałam nagrać dla was ulubieńców kwietnia i zrobię to jak najszybciej, bo czas mi ucieka i czuję, że zaraz nie zdążę zrobić nic...

Ok teraz zdjęcia czyli CO SIĘ U MNIE DZIAŁO (m.in.)

W piątek było u mnie trochę osób z rodziny itd. i ja, moja siostra i Paweł postanowiliśmy w nocy wybrać się do KFC i na stację. Było śmiesznie i trochę nagrałam na snapie, ale zerwało mi wi-fi i nic się nie wysłało, ale zdążyłam to zapisać :P
I pokochałam serek wiejski z ogórkiem :P Ale to tak BTW :)


Byłam z siostrą na kolejnej sesji i zrobiłam parę selfie na pamiątkę :P Zdjęcia z sesji pojawią się za niedługo (jak tylko znajdę czas...)


I... moja nowa obsesja czyli milkshake cappuccino :3 K O C H A M



I nie mogło obyć się bez zdjęć mojego aniołka, który ostatnio miał wypadek i po powrocie od weterynarza był bardzo zmęczony i spał baaaardzooo długoooo :/ Ogólnie Maja bawiła się ze swoją siostrzyczką, która przypadkowo wsadziła jej prawdopodobnie pazurka do oka no i kiedy pojechaliśmy z tym do weterynarza okazało się, że Maja ma pękniętą rogówkę... Oj moja biedna kruszynka...

Ok, czas teraz na niespodziankę... Kilka dni temu przyszła do mnie pewna paczka... Zawarte w niej skarby zobaczycie za jakiś czas na moim kanale... wraz z moją siostrą... będzie fajnie!

Do zobaczenia! Czekajcie wytrwale! Stały kontakt mamy na pytaj.co ( CLICK pytaj.co ) i na asku, który niedawno założyłam :) (CLICK ask)

A! Zapomniałabym! Ostatnio na moim kanale wybiło 1000 SUBSKRYBCJI!!! DZIĘKUJĘ!




2 komentarze:

  1. Oglądałam Twoje filmiki i bardzo mi się podobają podobnie jak Twój blog ;)
    Życzę Ci powodzenia na egzaminach i wymarzonej szkoły :)

    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń